• Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;

H διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται στην σελίδα του προϊόντος.
Το προϊόν μπορεί να είναι:

Άμεσα διαθέσιμο / Διαθέσιμο : Διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά.

Κατόπιν παραγγελίας : Δεν είναι διαθέσιμο στα καταστήματα μας. Θα ενημερωθείς μέσω email εντός 5 εργάσιμων ημερών για την διαθεσιμότητά του από τον προμηθευτή, καθώς και για την εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής.

Προσωρινά εξαντλημένο / Εξαντλημένο : Δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία αυτή τη στιγμή. Υπάρχει επιλογή αυτόματης ειδοποίησης στην σελίδα του προϊόντος.

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;

Μπορείς να παραγγείλεις τα προϊόντα που θέλεις με 3 απλούς τρόπους!

1. Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία όλο το 24ωρο στο Magico.gr

2. Με τηλεφωνική παραγγελία στο 2102204237
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 13:00 (αστική χρέωση)

Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σας καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:

• να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου
• να έχεις καταχωρήσει λανθασμένο το email
• να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

1. Μέσω email συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας “ΕΔΩ” .

2. Τηλεφωνικά στο 2102204237
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 13:00 (αστική χρέωση)

 

Δεν έχω παραλάβει την παραγγελία μου, που περιέχει προϊόντα Magico, ενώ έχει περάσει ο εκτιμώμενος χρόνος από την ημέρα που με ενημερώσατε ότι έχει αποσταλεί. Τι να κάνω;

Μην ανησυχείς! Επιλέγοντας τον αριθμό αποστολής που βρίσκεται στην παραγγελία σου, στο ιστορικό παραγγελιών, μπορείς να την εντοπίσεις ανά πάσα στιγμή.

Πάπυρος